fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
korneo@korneo.hr
091 503 2371
Radno vrijeme: 8:00-21:00
prijava
Toggle navigation
Početna
O nama
Naš tim
Galerija
Naši suradnici o nama
Usluge
Procjena
Defektološka procjena
ADOS dijagnostika
Procjena senzorne integracije
Logopedska dijagnostika
Razvojni programi
Program poticanja ranog razvoja
Program poticanja razvoja fine motorike
Program poticanja razvoja grafomotorike
Program poticanja razvoja pažnje i koncentracije
Program poticanja razvoja percepcije
Program poticanja kognitivnog razvoja
Terapija
Logopedska terapija
Floortime terapija
Priprema za školu
Terapija senzorne integracije
Pomoć u učenju
Ostalo
Razvojni miljokazi
BLOG
Svi članci
Članci iz kategorije
autizam
emocije
fina motorika
floortime
govor
grafomotorika
integracija
komunikacija
pitanja roditelja
predškolci
priprema za školu
razvoj djeteta
Česta pitanja i odgovori
Kontakt
Razvojni miljokazi
0-3 mjeseca
3-6 mjeseci
6-9 mjeseci
9-12 mjeseci
1-2 godine
2-3 godine
3-4 godine
4-5 godine
Motorički razvoj
Stoji na jednoj nozi 10 i više sekundi.
Skakuće, izvodi kolut naprijed.
Ljulja se i penje.
Počinje poskakivati.
Crta trokut i ostale geometrijske likove prema predlošku.
Crta čovjeka s tijelom.
Piše nekoliko slova.
Samostalno se odijeva.
Koristi žlicu, vilicu i ponekad tupi nož.
Samostalno koristi wc.
Hoda prema natrag.
Kognitivni razvoj
Broji 10 ili više predmeta.
Imenuje bar 4 boje.
Bolje razumije koncept vremena.
Poznaje stvari iz svakodnevne upotrebe (novac, hranu, uređaje).
Govorno-jezični razvoj
Prisjeća se dijelova priče.
Govori kompleksnije rečenice.
Koristi buduće vrijeme.
Prepričava priče.
Poznaje vlastito ime i adresu.
Ispituje „Kad?“, „Zašto?“ i „Kako?“.
Koristi riječi poput „mogu“, „hoću“.
Uzrok imenuje kao „jer“, „budući da“.
Razumije upute koje se sastoje od tri dijela.
Razumije komparative poput velik, veći, najveći.
Voli slušati duge priče (može pogrešno shvatiti sadržaj).
Razumije slijed događaja (npr. prvo zatvorimo odvod, zatim pustimo vodu, pa se na kraju idemo kupati).
Socijalni i emocionalni razvoj
Pokušava ugoditi vršnjacima.
Želi biti poput svojih prijatelja.
Uglavnom prihvaća pravila.
Rado pjeva, pleše i glumi.
Samostalnije je i samo odlazi do susjeda u zgradi.
Razlikuje maštu od zbilje.
Ponekad je vrlo zahtjevno, a nekad vrlo kooperativno.
Počinje razumjeti moral (je li nešto fer, dobro ili loše).
Uspoređuje se s drugima.
Razvija prijateljstva.
Uključuje se u imaginarnu igru s drugom djecom (igre kuće ili presvlačenja).
Igra sve više nalikuje stvarnim događajima.
Simptomi rizika
Vrlo je plašljivo.
Vrlo je agresivno.
Ne može se odvojiti od roditelja bez značajnog protesta.
Pažnja mu je kraća od pet minuta, te ga se lako omete.
Pokazuje minimalan ili nikakav interes za igru s drugom djecom.
Općenito ne pokazuje reakcije na ljude.
Rijetko mašta.
Većinu vremena je tužno ili nesretno.
Uključuje se u mali broj aktivnosti.
Izbjegava djecu ili odrasle.
Ne pokazuje raznolike emocije.
Ima teškoće u hranjenju ili spavanju.
Ne razlikuje maštu od zbilje.
Vrlo je pasivno.
Ne razumije jednostavne upute.
Ne zna vlastito ime i prezime.
Ne koristi množinu ili prošlo vrijeme dok govori.
Ne prepričava doživljaje.
Ne slaže toranj od 6 do 8 kocaka.
Nerado koristi olovke ili bojice.
Ima teškoće u svlačenju odjeće.
Ne pere zube samostalno.
Ne pere ruke samostalno.